NaschOOlené!

Škuľavý Boris radí:

12.12.2012 09:43
Keď chcete robiť kampane poriadne, tak musíte začať pekne od podlahy!

Škuľavý Boris mudruje o Facebooku časť 2.

08.12.2012 17:06
      Ako skrotiť Facebook je v poslednej dobe veľmi obľúbená téma mnohých marketérov a nočná mora pre mnohé firmy. Škuľavý Boris teda nebude opakovať všetko, čo ste už počuli o tom, že majú byť statusy zaujímavé a nemali by hovoriť len o produkte. My vám ukážeme, čo naozaj fungovalo už v druhej časti seriálu Škuľavý Boris mudruje o Facebooku.   Do svojho repertoáru inšpiratívnych FB stránok by ste mali určite zaradiť Frisco: www.facebook.com/friscodrink?fref=ts Frisco je jemne perlivý alkoholický drink veľmi populárny v Česku najmä medzi ženami. Uvedomujúc si svoju cieľovú skupinu, zameral sa na všetko ženské. Jedným z ich posledných nápadov, z ktorého je Škuľavý nadšený, je súťaž o navrhnutie originálnych boxerok. Táto téma...

Top 12 reklám proti alkoholu za volantom

04.12.2012 17:42
Aj Boris si rád občas vypije ale vždy si treba dať pozor! Neškúľte pri šoférovaní!    

Škuľavý Boris mudruje o Facebooku časť 1.

30.11.2012 17:06
  Ako skrotiť Facebook je v poslednej dobe veľmi obľúbená téma mnohých marketérov a nočná mora pre mnohé firmy. Boris teda nebude opakovať všetko, čo ste už počuli o tom, že majú byť statusy zaujímavé a nemali by hovoriť len o produkte. My vám ukážeme, čo naozaj fungovalo.   Ochutnali ste už mrazené jogurty Kurt?  Pomerne mladá novinka v bratislavských uliciach určite stojí za to navštíviť ich. Škuľavého však zaujali omnoho viac svojou FB stratégiou. Tú totiž milujeme! A to pre niekoľko dôvodov: majú vždy krásne lákavé fotky svojim jogurtov ale aj prostredia samotnej „jogurtárne“, ich statusy volajú do akcie, lákajú k návšteve, používajú krásny familiárny jazyk, ktorý perfektne pasuje na Facebook ale hlavne: baví vás čítať to....

Vianoce Škuľavého Borisa časť 1.

22.11.2012 18:57
Pomaranč a Snehuliaci   Opäť je tu raz čas vianočný. Teda aspoň podľa reklamy tak môžeme usudzovať. Tak ako väčšina populácie aj Boris miluje Vianoce. Ale či má rovnako rád aj vianočné reklamy, no, to sa mení každým rokom. Škuľavý Boris nám zaškúlil a zobral si na paškál vianočnú reklamu od Orange z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.     Ako to už býva, každá vianočná reklama trpí tým istým syndrómom. Môže byť nesmierne kreatívna a skvelá, ale keď sa v televízii objaví dva mesiace pred Vianocami, ľudia sa sami seba pýtajú, či sa mobilní operátori nezbláznili. Preto je prijatá s veľkým odporom. Ak však reklama nepatrí medzi skvosty, je to priam utrpenie. Boris by rád povedal, že toto nie je prípad Orange reklamy, ale...

Boris hovorí o príbehoch

06.11.2012 15:15
Na konferencii JUMP 2012 mal Škuľo šancu si posedieť na workshope Mira Šifru, všetranne nadaného a orientovaného rozprávača. Ten sa nám pokúsil vysvetliť, čo nám príbeh dá a prečo funguje či už v súkromnom živote alebo v businesse. Sme úžasní a skvelí, a predsa o tom nik nechce počuť. Problém hádam každej firmy. Ľudia totiž nechcú počuť „simple facts“, ale príbeh. Porozprávajte im, ako ste sa úžasnými stali, ako vám v tom zlé inštitúcie a ešte horšie okolnosti chceli zabrániť, ale vy ste to všetko s menšími ujmami na zdraví či ilúziách prežili a teraz si žijete ďalší príbeh. To všetko im povedzte krátko, stručne. A využite pri tom niektoré z nasledujúcich rád.  Vždy musí byť jasná Kauzalita. Príčina – následok. Nehovorte veci len...

Škuľavý Boris: „Tyčinky sú DRU!“

29.10.2012 20:01
                                                                                              Aj keď o tom možno budete pochybovať a v prvej chvíli si ani nespomeniete na konkrétny príklad, sú výrobky, ktoré reklamu nemajú. Netvrdím, že na zákazníka nijako nepôsobia (lebo marketingová komunikácia nie je len o reklame, ale aj obalovej technike, šírení  povedomia o značke atď), iba o nich nepočuť v televízii a nevidno ich v časopisoch či na bilboardoch. A predsa si ich kupujeme, dokonca celkom často. Dokonca bez...

Škuľavý Boris zablúdil na JUMP 2012

26.10.2012 15:43
Jump 2012 je neformálna konferencia o nápadoch a skúsenostiach neziskových organizácii a iniciatív. Prečo na nej bol aj Škuľavý Boris? Niektorí ľudia si myslia, že business a neziskovky nemajú nič spoločné. Boris je presvedčený o opaku. Verí, že oba sektory, povedzme oba brehy rieky, sa vedia v mnohom navzájom učiť a inšpirovať sa jeden od druhého. Keď už pre nič iné, business sa od neziskoviek môže naučiť ako variť z vody veľké zázraky, neziskové organizácie sa zasa môžu inšpirovať, ako svoje myšlienky priniesť bližšie k verejnosti a ako spraviť svoj „produkt“ atraktívnym. A presne toto sme na konferencii aj našli. Jump 2012 bol prvým ročníkom tejto konferencie. Už na začiatok upútal zaujímavou skladbou programu: najprv séria krátkych...

Jeden škúľ na UNICAMP

22.10.2012 22:52
                                                Škuľavý Boris kedysi počul, že Unicamp je fajn, alebo dokonca, že je super, tak sa rozhodol, že tam musí zavítať. A nevedel, že sa okamžite stane závislým. Čo je kruté, pretože Unicamp bohužiaľ skončil. Po troch rokoch. Tak mladý, vo svojom najväčšom rozkvete. Unicamp, milujeme ťa a spomíname v najlepšom.  A je to za nami... Dlhé intenzívne očakávanie už od augusta, čekovanie každej novinky okolo, štyri hodiny strávené pred zrkadlom pred začiatkom a potom tá najlepšia konferencia, na akej sme kedy boli.  Ale dosť sentimentality. Pre tých, čo na Unicampe neboli: prečo za ním všetci tak...

ZaschOOlené na zOO

14.10.2012 22:50
                                             Škuľavý Boris ostrí na Zoo                                                                                 Jandl, popredná slovenská reklamná agentúra, si znova raz získala pozornosť reklamnej komunity, tentoraz so svojou kampaňou pre Bratislavskú Zoo. Písalo o nich SME, Nový čas, priestor dostali na českej FB stránke Markething (študentská stránka o zaujímavých kampaniach), ba dokonca aj na FB stránke Ads of the...