Škuľavý Boris mudruje o Facebooku časť 2.

08.12.2012 17:06

 

 
 

Ako skrotiť Facebook je v poslednej dobe veľmi obľúbená téma mnohých marketérov a nočná mora pre mnohé firmy. Škuľavý Boris teda nebude opakovať všetko, čo ste už počuli o tom, že majú byť statusy zaujímavé a nemali by hovoriť len o produkte. My vám ukážeme, čo naozaj fungovalo už v druhej časti seriálu Škuľavý Boris mudruje o Facebooku.

 

Do svojho repertoáru inšpiratívnych FB stránok by ste mali určite zaradiť Frisco:

www.facebook.com/friscodrink?fref=ts

Frisco je jemne perlivý alkoholický drink veľmi populárny v Česku najmä medzi ženami. Uvedomujúc si svoju cieľovú skupinu, zameral sa na všetko ženské. Jedným z ich posledných nápadov, z ktorého je Škuľavý nadšený, je súťaž o navrhnutie originálnych boxerok.
Táto téma dominuje Frisco stránke už dlhšiu dobu. Začala postupne, výberom správneho chlapa:
 
Frisco ako značka, ktorej záleží na svojich fanúšikoch (alebo skôr fanúšičkách), nechala svoje dámy samé rozhodnúť, kto bude zobrazovaný na všetkých neskorších statusoch týkajúcich sa „boxerkovej súťaže“. Takto sa im podarilo vzbudiť záujem ale hlavne zamedziť tomu, aby bol tento chlap v neskorších statusoch ohováraný. Zrodila sa legenda, Frisco man!
a Boris len žiarli... 
 
 
 
 

A teraz niečo z FB budúcnosti. Zrejme ste už počuli, že slovenská digitálna agentúra Zaraguza si získala svojim objavom pozornosť veľkej časti Facebooku a Borisa.

Vynašli totiž First real-time facebook cover – cover fotku, ktorá sa mení každých pár sekúnd a premieta tak skutočné dianie v kancelárii Zaraguzy. Agentúra ešte len testuje, aké sú možnosti využitia tohto objavu a už prišli na zaujímavú interaktívnu hru: Show your love. Každý, kto napíše do komentárov k fotografii s obrázkom „Show your love“ meno osoby, ktorú chce pozdraviť, môže získať originálny pozdrav:  "zaraguzáci“ napíšu na tabuľu jeho meno a ešte mu k tomu spravia zaujímavú pózu a screenshot mu pošlú v komentároch spolu s jeho označeným menom.
A kto by nechcel byť na kamere, v inej krajine, v kancelárii digitálnej agentúry, ktorá bola ocenená Facebook Studio awards ako jedna z TOP 10? Viac zaujímavých využití tu: https://www.facebook.com/zaraguza?fref=ts
Uvidíme, ako a kedy sa začne real-time cover využívať aj medzi inými firmami. Každopádne, vidíme v tom veľký potenciál.
 
Boris sa s vami teda podelil o svojich pár FB favoritov. Dúfame, že pomôžu aj vám k väčšej
originalite a zaujímavosti vašich statusov.