Škuľavý Boris
S Borisom budeme pravidelne škúliť na všetko nové, čo sa šustne v marketingovom svete. Oči sa nám budú krížiť z kreatívneho, zaujímavého, vtipného a hlavne nového(!). Veď to poznáte, nadšenie z neokukaného.
Nechceme však zostať len pri „cucaní“ z cudzích nápadov, radi by sme k nim pridali aj náš "študentskomarketingový" názor. Budeme hodnotiť, čo sa nám páči a čo by sme pozmenili, z čoho sme boli úplne „paf“ a čo nás sklamalo. Taký mladý svieži pohľad.
Ale hlavne: chceme počuť, či ideme správnym smerom (a neškúlime úplne mimo). Preto nám píšte svoje postrehy, nápady či kritiku; chceme počuť všetko, čo by nás mohlo postrčiť vpred. Lebo my sa chceme týmto projektom hlavne učiť.
Hovoriť o reklame Škuľavého Borisa baví, takže sa bude pravidelne objavovať na Facebooku, ale aj na Twitteri či Youtube (už čoskoro!).
Tešíte sa? Lebo my áno!
Váš nadšený,
Škuľavý Boris
SchOOling
SchOOling [Škúling] je nová metóda vyhľadávania noviniek na internete. Jej zakladateľom a vynálezcom je Škuľavý Boris, ktorý túto metódu, schOOling, vynašiel po dlhých mesiacoch neúspešného vyhľadávania informácií zo sveta marketingu a reklamy.
Jej hlavným atribútom je vyhľadávanie pomocou škúlenia, schOOlingu, čo znamená zameriavanie sa nielen na určité jednotlivé body pri vyhľadávaní, ale vnímanie aj okolitých a niekedy nie veľmi viditeľných náznakov úspešného vyhľadávania.
Body úspešného schOOlingu podľa Škuľavého Borisa:
1. nájdenie cieľového produktu do 15s
2. využitie viacerých linkov vo výsledkoch vyhľadávania
3. osobná spokojnosť s vyhľadávaním
Škuľavý Boris sa rozhodol, že sa podelí o túto unikátnu techniku vyhľadávania a bude vám sprostredkovávať novinky, zaujímavosti a zvláštnosti zo sveta marketingu a reklamy.
Upozornenie návštevníkom
Akékoľvek zneužitie techniky Škuľavého Borisa - schOOling bude vedené ako útok na osobu Škuľavého Borisa a bude taktiež automaticky považovaný za útok na slobodu človeka a marketing ako taký!