Škuľavý Boris

S Borisom budeme pravidelne škúliť na všetko nové, čo sa šustne v marketingovom svete. Oči sa nám budú krížiť z kreatívneho, zaujímavého, vtipného a hlavne nového(!). Veď to poznáte, nadšenie z neokukaného.
Nechceme však zostať len pri „cucaní“ z cudzích nápadov, radi by sme k nim pridali aj náš "študentskomarketingový" názor. Budeme hodnotiť, čo sa nám páči a čo by sme pozmenili, z čoho sme boli úplne „paf“ a čo nás sklamalo. Taký mladý svieži pohľad.

Ale hlavne: chceme počuť, či ideme správnym smerom (a neškúlime úplne mimo). Preto nám píšte svoje postrehy, nápady či kritiku; chceme počuť všetko, čo by nás mohlo postrčiť vpred. Lebo my sa chceme týmto projektom hlavne učiť.

Hovoriť o reklame Škuľavého Borisa baví, takže sa bude pravidelne objavovať na Facebooku, ale aj na Twitteri či Youtube (už čoskoro!).

Tešíte sa? Lebo my áno!

Váš nadšený,
Škuľavý Boris

SchOOling 

www.skulime.webnode.sk

SchOOling [Škúling] je nová metóda vyhľadávania noviniek na internete. Jej zakladateľom a vynálezcom je Škuľavý Boris, ktorý túto metódu, schOOling, vynašiel po dlhých mesiacoch neúspešného vyhľadávania informácií zo sveta marketingu a reklamy.

Jej hlavným atribútom je vyhľadávanie pomocou škúlenia, schOOlingu, čo znamená zameriavanie sa nielen na určité jednotlivé body pri vyhľadávaní, ale vnímanie aj okolitých a niekedy nie veľmi viditeľných náznakov úspešného vyhľadávania.

Body úspešného schOOlingu podľa Škuľavého Borisa:

1.            nájdenie cieľového produktu do 15s

2.         využitie viacerých linkov vo výsledkoch vyhľadávania

3.           osobná spokojnosť s vyhľadávaním

Škuľavý Boris sa rozhodol, že sa podelí o túto unikátnu techniku vyhľadávania a bude vám sprostredkovávať novinky, zaujímavosti a zvláštnosti zo sveta marketingu a reklamy.

Upozornenie návštevníkom

Akékoľvek zneužitie techniky Škuľavého Borisa - schOOling bude vedené ako útok na osobu Škuľavého Borisa a bude taktiež automaticky považovaný za útok na slobodu človeka a marketing ako taký!