Škuľavý Boris mudruje o Facebooku časť 1.

30.11.2012 17:06

 

Ako skrotiť Facebook je v poslednej dobe veľmi obľúbená téma mnohých marketérov a nočná mora pre mnohé firmy. Boris teda nebude opakovať všetko, čo ste už počuli o tom, že majú byť statusy zaujímavé a nemali by hovoriť len o produkte.

My vám ukážeme, čo naozaj fungovalo.

 

Ochutnali ste už mrazené jogurty Kurt?

 Pomerne mladá novinka v bratislavských uliciach určite stojí za to navštíviť ich. Škuľavého však zaujali omnoho viac svojou FB stratégiou. Tú totiž milujeme! A to pre niekoľko dôvodov: majú vždy krásne lákavé fotky svojim jogurtov ale aj prostredia samotnej „jogurtárne“, ich statusy volajú do akcie, lákajú k návšteve, používajú krásny familiárny jazyk, ktorý perfektne pasuje na Facebook ale hlavne: baví vás čítať to. Nemáte pri nich pocit, že by na vás chceli zarobiť, jednoducho vás priateľsky volajú na kus reči. Aj vďaka tomu má začínajúci podnik s netradičnou ponukou v Bratislave verných FB fanúšikov a samé nadšené ohlasy na svoje statusy. Komunikácia je konzistentná, rovnaký štýl reči, rovnaký štýl fotiek!, trendy a mňam.

 

 

Na FB fungujú súťaže. Tie by však nemali byť hocijaké. Vaším cieľom je donútiť fanúšikov rozprávať! Ako na to nám krásne ukázali Koralky.cz

https://www.facebook.com/Koralky.cz?fref=ts

text súťaže: SOUTĚŽ: Co by asi říkalnáš firemní pes Alda, kdyby mohl mluviť? Ty barevné pytle za ním jsou korálky v našem skladu:) Autor nejpovedenější odpovědi, kterou vybere samotný Alda, od nás dostane poukaz na 300Kč. Navíc náhodně vybereme jednoho za Vás, který od nás dostane poukaz na 200Kč. Končíme 24.10.

Výsledok? 142 likes, 21 zdieľaní a 515(!!) komentárov! Takýto úspešný status má už naozaj veľký dosah. Poučenie? Pýtajte sa svojich fanúšikov na ich názor, nechajte ich vymýšľať, hrať sa, hodnotiť. Dajte im čo najviac podnetov na rozprávanie. Oni sa vám odvďačia posunutím vašej FB stránky svojim priateľom.
 

 

Návody fungujú! Ľudia radi posunú váš jednoduchý a zaujímavý návod svojim priateľom, aby sa pochválili tým, čo objavili a aby vyzerali múdejší! Nemusí ísť o nič žložité, stačí, ak to pekne spracujete. Ako to robí pravideľne Frisco

https://www.facebook.com/friscodrink?fref=ts

133 likes, 44 zdieľaní, 10 komentárov. Firma aj fanúšikovia sú šťastnejší a múdrejší.


Škuľavý Boris sa teda podelil o svojich pár FB favoritov. Ak ste zvedaví na ďalšie, už o týždeň tu pribudnú ďalšie príklady očarujúcich statusov. Dúfame, že pomôžu aj vám k väčšej originalite a zaujímavosti vašich FB stránok.