Nadšene vám predstavujeme projekt:

Škuľavý Boris

So Škulavým budeme pravidelne škúliť na všetko nové, čo sa šustne v marketingovom svete. Oči sa nám budú krížiť z kreatívneho, zaujímavého, vtipného a hlavne nového(!). Veď to poznáte, nadšenie z neokukaného.
Nechceme však zostať len pri „cucaní“ z cudzích nápadov, radi by sme k nim pridali aj náš "študentskomarketingový" a Borisov názor. Budeme hodnotiť, čo sa nám páči a čo by sme pozmenili, z čoho sme boli úplne „paf“ a čo nás sklamalo. Taký mladý svieži pohľad Škuľavého Borisa.

 

 

NaschOOlené!

Boris hovorí o príbehoch

06.11.2012 15:15
Na konferencii JUMP 2012 mal Škuľo šancu si posedieť na workshope Mira Šifru, všetranne nadaného a orientovaného rozprávača. Ten sa nám pokúsil vysvetliť, čo nám príbeh dá a prečo funguje či už v súkromnom živote alebo v businesse. Sme úžasní a skvelí, a predsa o tom nik nechce počuť. Problém hádam každej firmy. Ľudia totiž nechcú počuť „simple facts“, ale príbeh. Porozprávajte im, ako ste sa úžasnými stali, ako vám v tom zlé inštitúcie a ešte horšie okolnosti chceli zabrániť, ale vy ste to všetko s menšími ujmami na zdraví či ilúziách prežili a teraz si žijete ďalší príbeh. To všetko im povedzte krátko, stručne. A využite pri tom niektoré z nasledujúcich rád.  Vždy musí byť jasná Kauzalita. Príčina – následok. Nehovorte veci len tak, bez kontextu a zmyslu.  Využívajte konflikty, ľudia ich majú radi. Dávajú príbehom drive. Čím väčší konflikt(vnútorný, globálny, alebo len medzi pár ľuďmi), tým viac to nakopne váš...

Škuľavý Boris: „Tyčinky sú DRU!“

29.10.2012 20:01
                                                                                              Aj keď o tom možno budete pochybovať a v prvej chvíli si ani nespomeniete na konkrétny príklad, sú výrobky, ktoré reklamu nemajú. Netvrdím, že na zákazníka nijako nepôsobia (lebo marketingová komunikácia nie je len o reklame, ale aj obalovej technike, šírení  povedomia o značke atď), iba o nich nepočuť v televízii a nevidno ich v časopisoch či na bilboardoch. A predsa si ich kupujeme, dokonca celkom často. Dokonca bez toho, aby nám to niekto musel „povedať“ alebo nás nejako „primäť“ ku kúpe. Napadá vám takýto produkt? Prečo si ho kupujete, keď ste o ňom v žiadnom médiu nezachytili ani slovíčko? Myslím,...

Škuľavý Boris zablúdil na JUMP 2012

26.10.2012 15:43
Jump 2012 je neformálna konferencia o nápadoch a skúsenostiach neziskových organizácii a iniciatív. Prečo na nej bol aj Škuľavý Boris? Niektorí ľudia si myslia, že business a neziskovky nemajú nič spoločné. Boris je presvedčený o opaku. Verí, že oba sektory, povedzme oba brehy rieky, sa vedia v mnohom navzájom učiť a inšpirovať sa jeden od druhého. Keď už pre nič iné, business sa od neziskoviek môže naučiť ako variť z vody veľké zázraky, neziskové organizácie sa zasa môžu inšpirovať, ako svoje myšlienky priniesť bližšie k verejnosti a ako spraviť svoj „produkt“ atraktívnym. A presne toto sme na konferencii aj našli. Jump 2012 bol prvým ročníkom tejto konferencie. Už na začiatok upútal zaujímavou skladbou programu: najprv séria krátkych inšpiratívnych príbehov už úspešných neziskových projektov po ktorých nasledovala diskusia, potom obed a nakoniec workshopy, z ktorých ste si mohli vybrať tri z deviatich. Popri tom sa...

Jeden škúľ na UNICAMP

22.10.2012 22:52
                                                Škuľavý Boris kedysi počul, že Unicamp je fajn, alebo dokonca, že je super, tak sa rozhodol, že tam musí zavítať. A nevedel, že sa okamžite stane závislým. Čo je kruté, pretože Unicamp bohužiaľ skončil. Po troch rokoch. Tak mladý, vo svojom najväčšom rozkvete. Unicamp, milujeme ťa a spomíname v najlepšom.  A je to za nami... Dlhé intenzívne očakávanie už od augusta, čekovanie každej novinky okolo, štyri hodiny strávené pred zrkadlom pred začiatkom a potom tá najlepšia konferencia, na akej sme kedy boli.  Ale dosť sentimentality. Pre tých, čo na Unicampe neboli: prečo za ním všetci tak plačú a toľko ho na sociálnych sieťach ospevujú? Unicamp je neformálna konferencia o marketingu, robená vo veľkom štýle, organizovaná so študentským elánom a kreativitou rokmi...

ZaschOOlené na zOO

14.10.2012 22:50
                                             Škuľavý Boris ostrí na Zoo                                                                                 Jandl, popredná slovenská reklamná agentúra, si znova raz získala pozornosť reklamnej komunity, tentoraz so svojou kampaňou pre Bratislavskú Zoo. Písalo o nich SME, Nový čas, priestor dostali na českej FB stránke Markething (študentská stránka o zaujímavých kampaniach), ba dokonca aj na FB stránke Ads of the World, sledovanej jednotlivcami z celého sveta. No a zaujali aj Škuľavého Borisa. To, že Bratislavská Zoo nemá poriadnu propagáciu, je skutočne smutné. Boris preto nadšene tlieska Jandlu, že...

Záznamy: 6 - 10 zo 10

<< 1 | 2

Diskutujme!

Titulok: Super! Vložil: Zoro Dátum: 23.10.2012

Veľmi sa mi páči takáto študentská aktivita. Je skvelé vidieť, že konečne sa aj študenti zaujímajú o takéto veci a sami sa vkladajú do kolobehu marketingu a sami sa učia tvoriť, písať a v podstate praxovať! Naozaj chválim.
Všimol som si taktiež ostatné projekty "Škulavý boris" ale myslím, že jedine tento má myšlienku a aj potenciál stať sa takou základňou a rozhľadňou pre začínajúcich kreativcov a nadšencov marketingu.
Držte sa!

A.H

Titulok: Re:Super! Vložil: Škúľavý Boris Dátum: 23.10.2012

Fúha, A.H., ďakujeme Ti veľmi pekne za podporu! Toto sú presne momenty, kedy si spomenieme, že tento projekt má zmysel a že sa oplatí do toho investovať čas aj snahu. Veľmi si nás potešil a dúfame, že budeme aj naďalej prinášať obsah, ktorý bude pre Teba(aj ostatných) zaujímavým a novým.
Ešte raz vďaka :)

Škuľavý Boris

Pridať nový príspevok

Boris si všimol

A ďalší dôvod prečo cestovať v skupine:

www.youtube.com/watch?v=bdBVMRmA9s8 lebo nikdy neviete, či sa vám nestane takáto situácia :)

Škuľavý Boris rád cestuje autobusom lebo:

www.youtube.com/watch?v=Cw_Sqp3vBX4  táto maximálne rozkošné reklama ho presvedčila :)

Škuľavý Boris sa pýta:

Poznáte všetky ikony pop kultúry?

Škuľavý Boris to vidí takto:

Ja som iPhone tvoj a nebudeš mať iný mobil okrem mňa, aby si sa mu klaňal!
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Novinky

Ako na FB? Boris zaškúlil

30.11.2012 17:52
Najnovší článok o propagácii a komunikácii cez...

Snehuliaci a iné škuľavé ovocie

25.11.2012 12:43
Škuľavé oči Borisove zacítili pomarančovú kôru na peci a pozrel sa na...

Škuľavý Boris Vám oficiálne predstavuje svoje nové logo!

15.11.2012 18:38
  Škuľavý Boris sa rozhodol vyfešákovať svoje logo! A navyše, dve zelené škuľavé očká...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

História projektu Škuľavý Boris

Vysvetlenie prečo vôbec a kto?

14.10.2012 00:33
  Škuľavý Boris - SchOOling Tento projekt je pod záštitou Filozofickej fakulty UK, Katedry marketingovej komunikácie. Ide o projekt, v ktorom máme za úlohu pomocou free webhostingu Webnode vytvoriť zmysluplnú, kreatívnu stránku a zamerať sa na jej atraktívnosť pre vyhľadávače a...